Jeg kan godt se idéen med en dansk some platform. Men det er frustrerende lidt der sker her. Har lidt svært at bevare optimismen. Jeg oprettede en gruppe om Lønstrup for 12-13 dage siden. Der er nu 3 medlemmer. Mig og 2 andre. I en af mange FB grupper om Lønstrup er der 8.500 medlemmer . Så når jeg er 88 år gammel er vi måske oppe på 1.200 her.
Jeg kan godt se idéen med en dansk some platform. Men det er frustrerende lidt der sker her. Har lidt svært at bevare optimismen. Jeg oprettede en gruppe om Lønstrup for 12-13 dage siden. Der er nu 3 medlemmer. Mig og 2 andre. I en af mange FB grupper om Lønstrup er der 8.500 medlemmer . Så når jeg er 88 år gammel er vi måske oppe på 1.200 her.
Like
4
3 Kommentarer 0 Delinger 281 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind