Fra Den Grønne Firkant på Nørrebro, hvor en enkelt bygning fik lov at stå inde i gården. Vildt nok at se på https://www.kb.dk/danmarksetfraluften/images/luftfo/2011/maj/luftfoto/object367823 hvor tæt bebygget hele blokken var før bysaneringen.
Like
Yay
4
0 Kommentarer 0 Delinger 414 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind