For 3 uger siden ankom jeg fra vel minus 10 grader til 38 grader i Santiago de Chile. Min vist nok 5 tur til disse fantastiske mennesker med en så voldsom historie i bagagen. Og ja, på vej tilbage til Danmark og et valg med helt andre luksusproblemer end i dette land. #chile #biavl
For 3 uger siden ankom jeg fra vel minus 10 grader til 38 grader i Santiago de Chile. Min vist nok 5 tur til disse fantastiske mennesker med en så voldsom historie i bagagen. Og ja, på vej tilbage til Danmark og et valg med helt andre luksusproblemer end i dette land. #chile #biavl
Like
Yay
Love
6
0 Comments 0 Shares 699 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In