Tanken med denne gruppe er at hylde det gode gamle brev. I medierne taler politikerne om breve, som om det kun er noget der benyttes af folk, der ikke kan finde ud af at sende en mail. De har glemt, hvor dejligt det er at skrive eller modtage et fysisk brev, hvor skribenten har gjort sig umage. Det er en personlig, håndgribelig og eftertænksom kommunikationsform, der har stor værdi.

Skulle du have lyst til at sende mig et brev, så er du meget velkommen, og jeg svarer selvfølgelig. Bare send mig en besked, ,så får du min adresse (du kan også bare se den på gruppebilledet ). Billedet her er fra min "brevkasse" med ting, der kan bruges, når man skriver breve.
Tanken med denne gruppe er at hylde det gode gamle brev. I medierne taler politikerne om breve, som om det kun er noget der benyttes af folk, der ikke kan finde ud af at sende en mail. De har glemt, hvor dejligt det er at skrive eller modtage et fysisk brev, hvor skribenten har gjort sig umage. Det er en personlig, håndgribelig og eftertænksom kommunikationsform, der har stor værdi. Skulle du have lyst til at sende mig et brev, så er du meget velkommen, og jeg svarer selvfølgelig. Bare send mig en besked, ,så får du min adresse (du kan også bare se den på gruppebilledet 😉). Billedet her er fra min "brevkasse" med ting, der kan bruges, når man skriver breve.
Like
Yay
2
0 Comments 0 Shares 132 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In