Våben vil aldrig føre til fred. Der er ingen vej til fred.
Fred er vejen
Fred er et valg
Vil man fred må man tage afstand fra vold og krig, som er en spiral af ondskab, der aldrig stopper.
Fred styrkes gennem diplomati
Våben vil aldrig føre til fred. Der er ingen vej til fred. Fred er vejen ☮️ Fred er et valg ☮️ Vil man fred må man tage afstand fra vold og krig, som er en spiral af ondskab, der aldrig stopper. Fred styrkes gennem diplomati ☮️
WWW.DR.DK
Er fred muligt? Signe Molde tager aktivistbudskab med på våbenmesse
Mens Folketinget bruger over 300 milliarder på at opruste det danske forsvar, protesterer fredsaktivister foran Skandinaviens største våbenmesse i Herning i august sidste år imod våbenkøb og militær oprustning. Signe Molde spørger aktivisterne, hvordan man forhandler med en modpart, der bruger våben som magt - og tager samtidig deres fredsbudskab med ind til våbenforhandlerne. For er våbenhandel et andet ord for at sælge død og ødelæggelse?
Like
2
0 Kommentarer 0 Delinger 533 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind