Mit ønske for et nyt folketing:

Nogen som forstår, at hvis pleje-, underviser- og pædagogfagene konstant bliver underbetalt og har horrible arbejdsvilkår, så får vi ikke flere til at tage de jobs.

Nogen som forstår at udlicitering/korruption af de essentielle dele af vores infrastruktur, var en dårlig ide. Og at udliciteringen/korruptionen fik penge til at fosse ud af landet, og samtidig ødelagde noget der rent faktisk var funktionelt, og bidrog til cirkulær økonomi og besparelser på indkøbsområdet. (Jeg tænker især vaccineproduktion, offentlig transport og postvæsen.)

Nogen som forstår at landbruget ejes af under 1% af danskerne, og de lever mere af EU-støtte end salg af produktet. Og de er ikke de ydmyge, rødmossede knægte, fra Guldalderens malerier. Men folk der hælder lort i vores vand og gør vores jord til ørken.

#folketingsvalg2026
Mit ønske for et nyt folketing: Nogen som forstår, at hvis pleje-, underviser- og pædagogfagene konstant bliver underbetalt og har horrible arbejdsvilkår, så får vi <i>ikke</i> flere til at tage de jobs. Nogen som forstår at udlicitering/korruption af de essentielle dele af vores infrastruktur, var en dårlig ide. Og at udliciteringen/korruptionen fik penge til at fosse <i>ud</i> af landet, og samtidig ødelagde noget der rent faktisk var funktionelt, og bidrog til cirkulær økonomi og besparelser på indkøbsområdet. (Jeg tænker især vaccineproduktion, offentlig transport og postvæsen.) Nogen som forstår at landbruget ejes af under 1% af danskerne, og de lever mere af EU-støtte end salg af produktet. Og de er <i>ikke</i> de ydmyge, rødmossede knægte, fra Guldalderens malerier. Men folk der hælder lort i vores vand og gør vores jord til <i>ørken</i>. #folketingsvalg2026
Like
5
0 Kommentarer 0 Delinger 649 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind