Endnu en der skifter
Læs mere via linket i det delte opslag
Endnu en der skifter Læs mere via linket i det delte opslag
Har meldt mig på, indtil videre har jeg skiftet fra Google til Qwant søge maskine i stedet for Google. Linux skiftede jeg jo til allerede i 2008 eller 2009, hvis ikke det var før. Og med skift til Linux, røg også word eller rettere Works tror jeg det hed, ud med LibreOffice. Det næste bliver nok en proton mail. Og så selvfølgelig Socii i stedet for Facebook
https://danmarkskifter.dk/?fbclid=IwdGRjcAQN06tjbGNrBA3TnGV4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHr-gnPmiJ9Cdn__nGVs809fueQzg2Uzn6LtcyKiwIZ_y54moOylSKfi8aNgv_aem_32stlUPjHAjlUX90yW2guQ
DANMARKSKIFTER.DK
Danmark Skifter
Vær med i kampagnen. Vind fede præmier og bliv inspireret af andre, der allerede har taget et digitalt skift.
Like
Yay
12
5 Comments 0 Shares 509 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In