Det er koldt og man må gå sig varm - Lille maleri med liv og glade dage i sneen på Nørrebrogade, København, ved Meinungsgade. 1956, af min far, litograf og grafisk designer Ib K. Olsen (1919-2017), 11x17 cm. Min far arbejdede i en del år som litograf hos Bording i Meinungsgade, som vi ser her på billedet
Det er koldt og man må gå sig varm - Lille maleri med liv og glade dage i sneen på Nørrebrogade, København, ved Meinungsgade. 1956, af min far, litograf og grafisk designer Ib K. Olsen (1919-2017), 11x17 cm. Min far arbejdede i en del år som litograf hos Bording i Meinungsgade, som vi ser her på billedet
Love
Yay
Like
Wow
18
2 Comments 0 Shares 781 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In