I dag fik komposten et lag tang der har ligget på græsset siden før jul og det blev så toppet op med mask fra bryggeriet. Den her mile er bygget over lang tid og hvis jeg skal have temperaturen op igen så skal jeg vist har vendt den og blandet lagene på ny og ilt ind i stakken.
I dag fik komposten et lag tang der har ligget på græsset siden før jul og det blev så toppet op med mask fra bryggeriet. Den her mile er bygget over lang tid og hvis jeg skal have temperaturen op igen så skal jeg vist har vendt den og blandet lagene på ny og ilt ind i stakken.
Like
2
3 Kommentarer 0 Delinger 198 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind