Nu tænker jeg jo bare at det er fint nok, at have en profil her i den Meta-fri zone........men det er også en bette smule ensomt.
Gad nok vide, om her er nogen jeg kender?
Nu tænker jeg jo bare at det er fint nok, at have en profil her i den Meta-fri zone........men det er også en bette smule ensomt. Gad nok vide, om her er nogen jeg kender? 🤔
Like
Yay
17
9 Kommentarer 0 Delinger 586 Visninger

Log ind pĂĄ din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind