#Boycot Karat kaffe som er Hollandsk ejet bliver overtaget af US firma til april, ligesom Gevalia og Pickwick te er blevet.
Det ser ud til USA har en forkærlihed for at købe virksomheder med hovedsæde i Holland, som nok skyldes de fordelagtige skatteaftaler der tilbydes hvor overeskuddet kan trækkes ud næsten uden fradrag! Rigtig ærgerligt!!
Lige en hyggespreder med på vejen
#Boycot Karat kaffe som er Hollandsk ejet bliver overtaget af US firma til april, ligesom Gevalia og Pickwick te er blevet. Det ser ud til USA har en forkærlihed for at købe virksomheder med hovedsæde i Holland, som nok skyldes de fordelagtige skatteaftaler der tilbydes hvor overeskuddet kan trækkes ud næsten uden fradrag! Rigtig ærgerligt!! Lige en hyggespreder med på vejen
Like
Haha
Sad
Yay
7
1 Comments 0 Shares 267 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In