KOM TIL SKRÆKFEST I ODENSE
Odense Hovedbibliotek lørdag d. 28. februar kl. 11-15

Der er snart Skrækfest i Odensen, og man kan komme forbi at hilse på os skrækkelige tegneseriekunstnere, mens vi arbejder på en skrækindjagende skræktegnevæg under Odense Skrækfest. Jeg regner med at troppe op kl. 12 og blive der nogle timer for at arbejde på tegnevæggen sammen med mine kollegaer, så kom endelig forbi og hils på! Altid hyggeligt at snakke tegneserier! Vedhæftede tegning er min skrækside fra sidste år.
KOM TIL SKRÆKFEST I ODENSE Odense Hovedbibliotek lørdag d. 28. februar kl. 11-15 Der er snart Skrækfest i Odensen, og man kan komme forbi at hilse på os skrækkelige tegneseriekunstnere, mens vi arbejder på en skrækindjagende skræktegnevæg under Odense Skrækfest. Jeg regner med at troppe op kl. 12 og blive der nogle timer for at arbejde på tegnevæggen sammen med mine kollegaer, så kom endelig forbi og hils på! Altid hyggeligt at snakke tegneserier! Vedhæftede tegning er min skrækside fra sidste år. 🙂
Yay
Like
6
1 Kommentarer 0 Delinger 544 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind