Tanker om tidens største "reality"show:

Sagen er, at mens vi griner i chok over "i ved hvis" verdensbillede, kan han finde på at sende en invasionsstyrke afsted.

Spørgsmålet er så om den styrke invadere Grønland, måske også Danmark eller om de søger asyl. Hvis det sidste sker, tager vi selvfølgelig imod dem, til der kommer ordnede forhold i USA.

Måske "i ved hvem" så sender nye tropper afsted, for at "befrie" de første fra en skæbne værre end døden ? Som så ankommer og søger asyl........osv

Bare en tanke leg, hvad nu hvis
Tanker om tidens største "reality"show: Sagen er, at mens vi griner i chok over "i ved hvis" verdensbillede, kan han finde på at sende en invasionsstyrke afsted. Spørgsmålet er så om den styrke invadere Grønland, måske også Danmark eller om de søger asyl. Hvis det sidste sker, tager vi selvfølgelig imod dem, til der kommer ordnede forhold i USA. Måske "i ved hvem" så sender nye tropper afsted, for at "befrie" de første fra en skæbne værre end døden ? Som så ankommer og søger asyl........osv 😉 Bare en tanke leg, hvad nu hvis 😉
Like
Haha
5
0 Comments 0 Shares 519 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In