#Boykot varer fra USA Endnu en grund til at intensivere boykotten! Efter forsvaret har hjulpet en syg Amerikaner fra en ubåd ved Nuuk søsætter DT endnu en historie på løgneportalen, om et hospitalskib til Grønland som der er meget mere brug for i USA hvor ufattelig mange fattige ikke har råd til forsikring og healt care. Han har åbenbart glemt sine vælgere og America first i forsøget på at overtage Grønland! https://www.dr.dk/nyheder/seneste/person-paa-amerikansk-ubaad-evakueret-ud-fra-nuuk
Landry som har ansvaret for overtagelsen af Grønland syntes det skamløst at afslå tilbuddet om hospitalsskibet, men han ved tilsyneladende ikke hvad skamløst betyder, for det er præcis hvad al USA retorikken er. https://www.dr.dk/nyheder/indland/groenland/groenlands-regeringsleder-sagde-nej-tak-til-amerikansk-hospitalsskib-skam-dig-loed-modsvaret
#Boykot varer fra USA Endnu en grund til at intensivere boykotten! 🇩🇰🇬🇱 Efter forsvaret har hjulpet en syg Amerikaner fra en ubåd ved Nuuk søsætter DT endnu en historie på løgneportalen, om et hospitalskib til Grønland som der er meget mere brug for i USA hvor ufattelig mange fattige ikke har råd til forsikring og healt care. Han har åbenbart glemt sine vælgere og America first i forsøget på at overtage Grønland! https://www.dr.dk/nyheder/seneste/person-paa-amerikansk-ubaad-evakueret-ud-fra-nuuk Landry som har ansvaret for overtagelsen af Grønland syntes det skamløst at afslå tilbuddet om hospitalsskibet, men han ved tilsyneladende ikke hvad skamløst betyder, for det er præcis hvad al USA retorikken er. https://www.dr.dk/nyheder/indland/groenland/groenlands-regeringsleder-sagde-nej-tak-til-amerikansk-hospitalsskib-skam-dig-loed-modsvaret
WWW.DR.DK
Person på amerikansk ubåd evakueret ud for Nuuk | Nyheder | DR
Forsvaret har evakueret et besætningsmedlem på en amerikansk ubåd ud for Nuuk.
Like
Love
7
2 Comments 0 Shares 292 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In