Når vi ender med at blive gamle og dør, så er det fordi friktionen fra livet slider os op. ;)
Når vi ender med at blive gamle og dør, så er det fordi friktionen fra livet slider os op. ;)
Like
Yay
12
0 Kommentarer 0 Delinger 416 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind