Jeg undre mig hvorfor man ikke sørger for at Kongehuset har en residens på Grønland og Færøerne? Grønland er jo vilde med Kongehuset, så ville det da give god mening? Det ville vel også vise at vi rent faktisk er et Rigsfællesskab.....

Ved godt man ikke kan eje jord i Grønland, men Kongehuset kunne jo godt have en bolig der..

Jeg er egentlig ikke Royal, men alligevel undre det mig, for det giver god mening.

https://www.bt.dk/royale/pludselig-kom-det-overraskende-svar-fra-kong-frederik-der-er-ingen-tvivl-om-at-det-betyder-meget
Jeg undre mig hvorfor man ikke sørger for at Kongehuset har en residens på Grønland og Færøerne? Grønland er jo vilde med Kongehuset, så ville det da give god mening? Det ville vel også vise at vi rent faktisk er et Rigsfællesskab..... Ved godt man ikke kan eje jord i Grønland, men Kongehuset kunne jo godt have en bolig der.. Jeg er egentlig ikke Royal, men alligevel undre det mig, for det giver god mening. https://www.bt.dk/royale/pludselig-kom-det-overraskende-svar-fra-kong-frederik-der-er-ingen-tvivl-om-at-det-betyder-meget
WWW.BT.DK
Pludselig kom det overraskende svar fra kong Frederik: 'Der er ingen tvivl om, at det betyder meget'
Kong Frederiks besøg i Grønland har i den grad været en succes, vurderer ekspert. Hun fremhæver, hvordan mission er lykkedes - og hvordan et overraskende svar fra Kongen, siger det hele.
Like
Haha
2
44 Comments 0 Shares 833 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In