Elbilerne indsamler en masse data om os……..Det synes jeg er bekymrende. Men folk siger at, Hvis man ikke har noget at skjule, betyder det jo ikke noget !!

https://nyheder.tv2.dk/business/2024-12-17-el-biler-indsamler-ulovligt-data-om-danskerne
Elbilerne indsamler en masse data om os……..Det synes jeg er bekymrende. Men folk siger at, Hvis man ikke har noget at skjule, betyder det jo ikke noget !! https://nyheder.tv2.dk/business/2024-12-17-el-biler-indsamler-ulovligt-data-om-danskerne
NYHEDER.TV2.DK
El-biler indsamler ulovligt data om danskerne
Vi er tvunget til at afgive enorme mængder data om os selv, når vi køber en elbil. Og det er ulovligt, lyder det fra flere eksperter.
Sad
2
0 Kommentarer 2 Delinger 493 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind