Hvorfor stille Danmark op i Curling til OL?
Jeg troede at vi allerede var verdensmestre…….
Hvorfor stille Danmark op i Curling til OL? Jeg troede at vi allerede var verdensmestre…….
2 Kommentarer 0 Delinger 287 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind