Duke Robillard "Lowdown" - Det er fedt at opdage artister/bands man ikke kendte i forvejen. Ham her har jeg aldrig hørt om før i går. Han lavede sit første album i 1984 og det her er så det seneste fra i år. Normalt spiller han mest Jazz, her er det Blues-Rock han kaster sig over.

https://www.youtube.com/watch?v=xgC_d4tnxzM
<b>Duke Robillard "Lowdown"</b> - Det er fedt at opdage artister/bands man ikke kendte i forvejen. Ham her har jeg aldrig hørt om før i går. Han lavede sit første album i 1984 og det her er så det seneste fra i år. Normalt spiller han mest Jazz, her er det Blues-Rock han kaster sig over. https://www.youtube.com/watch?v=xgC_d4tnxzM
Like
2
0 Comments 0 Shares 896 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In