Jeg brygger på et nyt "Late OL"-format for alle 30-50 årige, der endnu ikke har været udøvende i nogen sport, overhovedet.

Så havde du drømmen om at blive den næste Camilla Martin eller Peter Gade, men pludselig blev overhalet af en Viktor Axelsen inden du fik aktiveret klubmedlemskabet, så er det altså ikke for sent.

Det kan faktisk være for tidligt.
Jeg brygger på et nyt "Late OL"-format for alle 30-50 årige, der endnu ikke har været udøvende i nogen sport, overhovedet. Så havde du drømmen om at blive den næste Camilla Martin eller Peter Gade, men pludselig blev overhalet af en Viktor Axelsen inden du fik aktiveret klubmedlemskabet, så er det altså ikke for sent. Det kan faktisk være for tidligt.
Like
1
0 Kommentarer 0 Delinger 344 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind