Jeg forstår godt, hvordan det kan føles, når handicappede – ligesom indvandrere – ofte bliver gjort til syndebukke. Det er trist, men desværre ikke ualmindeligt. Mange politikere, der gerne vil fremstå som kloge og selverklærede eksperter, ser ud til at glemme noget så simpelt som sund fornuft. Det er værd at tænke over, synes du ikke?
Jeg forstår godt, hvordan det kan føles, når handicappede – ligesom indvandrere – ofte bliver gjort til syndebukke. Det er trist, men desværre ikke ualmindeligt. Mange politikere, der gerne vil fremstå som kloge og selverklærede eksperter, ser ud til at glemme noget så simpelt som sund fornuft. Det er værd at tænke over, synes du ikke?
Like
1
0 Kommentarer 0 Delinger 736 Visninger 2

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind