Der er ingen skam i at sige "jeg ved det ikke" og have det ok med det..

Fokusér på det som er indenfor din kontrol og øv dig i at give slip på hvad der sker udenfor..

Der er ingen skam i at sige "jeg ved det ikke" og have det ok med det.. Fokusér på det som er indenfor din kontrol og øv dig i at give slip på hvad der sker udenfor.. 🧘
Love
1
0 Comments 0 Shares 239 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In