Godt at høre at amerikanerne også besidder en stærk og positiv folkesjæl, der kan mobilisere, når det er nødvendigt . https://pov.international/det-gode-ved-amerika/
Godt at høre at amerikanerne også besidder en stærk og positiv folkesjæl, der kan mobilisere, når det er nødvendigt 😊. https://pov.international/det-gode-ved-amerika/
POV.INTERNATIONAL
Det gode ved Amerika
USA // KLUMME - "Når amerikanere bliver ramt i hjertet, så træder civilsamfundet i karakter med enorm kraft. Jeg boede selv i New York under og efter 11. september, hvor jeg så det med egne øjne. Det var både voldsomt rørende og ramte samtidig en næsten sær blufærdighed i mig som dansker. Den ekstremt stærke kollektive respons var virkelig uvant for mig", skriver Pernille Melsted i en hyldest til en del af den amerikanske folkesjæl.
Like
Yay
5
6 Comments 0 Shares 459 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In