Kold morgenløbetur. Plejer at løbe med min labrador, men alt det salt og kulden ødelægger hans poter så i dag måtte jeg afsted alene. Til gengæld var det skønt med måneskin.
Kold morgenløbetur. Plejer at løbe med min labrador, men alt det salt og kulden ødelægger hans poter 😔 så i dag måtte jeg afsted alene. Til gengæld var det skønt med måneskin.
Like
1
0 Comments 0 Shares 183 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In