Jeg synes ærligt talt, at undervisningsministeren burde have noget praktisk erfaring på området i stedet for bare at træffe beslutninger ud fra løse antagelser og gætterier. Det føles lidt som om, nogle politikere har en tendens til at lave regler, der bare gør livet unødigt besværligt for børn med handicap. Det holder jo ikke i længden – det gavner hverken børnene eller samfundet
Jeg synes ærligt talt, at undervisningsministeren burde have noget praktisk erfaring på området i stedet for bare at træffe beslutninger ud fra løse antagelser og gætterier. Det føles lidt som om, nogle politikere har en tendens til at lave regler, der bare gør livet unødigt besværligt for børn med handicap. Det holder jo ikke i længden – det gavner hverken børnene eller samfundet
Like
4
0 Comments 0 Shares 766 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In