Hvis du føler behov for at kommentere alt, hvad andre gør, så stop op et øjeblik. Overvej, om din feedback virkelig udspringer af omsorg, eller om det i virkeligheden handler om din egen ubehag, frygt eller fordomme. Hvis ingen har bedt om din mening, og det, du vil sige, ikke er afgørende for nogens velbefindende eller sikkerhed, så lad være. Der er ingen grund til at dele en holdning, der kun tjener til at kritisere eller påpege fejl. Nogle gange er det bedste, du kan gøre, simpelthen at tie stille.
Hvis du føler behov for at kommentere alt, hvad andre gør, så stop op et øjeblik. Overvej, om din feedback virkelig udspringer af omsorg, eller om det i virkeligheden handler om din egen ubehag, frygt eller fordomme. Hvis ingen har bedt om din mening, og det, du vil sige, ikke er afgørende for nogens velbefindende eller sikkerhed, så lad være. Der er ingen grund til at dele en holdning, der kun tjener til at kritisere eller påpege fejl. Nogle gange er det bedste, du kan gøre, simpelthen at tie stille.
Like
2
5 Kommentarer 0 Delinger 561 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind