Lad mig lægge ud med at præsentere mig selv. Jeg er medstifter af den meget lille modeltogsforening VBB - ValhalBaneByg. Vi bygger 'freestyle' dvs vi har ikke noget permanent anlæg og vi bygger ikke landskaber. Det hele er meget råt som det vist også fremgår af billederne. Vores 'sessions' varer 3 dage, hvorvi bygger en lidt kompliceret anlæg, kører og piller ned.
Lad mig lægge ud med at præsentere mig selv. Jeg er medstifter af den meget lille modeltogsforening VBB - ValhalBaneByg. Vi bygger 'freestyle' dvs vi har ikke noget permanent anlæg og vi bygger ikke landskaber. Det hele er meget råt som det vist også fremgår af billederne. Vores 'sessions' varer 3 dage, hvorvi bygger en lidt kompliceret anlæg, kører og piller ned.
Like
Wow
2
0 Comments 0 Shares 277 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In