Vi har siden 2001 holdt ferie i vores egen hytte i Wallis i Schweiz. Det har været på alle årstider. Det ER dyrt at leve i Schweiz - næsten lige så dyrt som i Danmark.
Vi har siden 2001 holdt ferie i vores egen hytte i Wallis i Schweiz. Det har været på alle årstider. Det ER dyrt at leve i Schweiz - næsten lige så dyrt som i Danmark.
Like
1
1 Kommentarer 0 Delinger 276 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind