9. maj 2025:
Så er der nyt igen:
Fra: boer@kalundborg.dk <boer@kalundborg.dk>
Sendt: 9. maj 2025 09:15

Emne: Atletikbane i Munkesøen
Kalundborg Kommune har modtaget rapport omkring projektet om at opgradere belægningen på atletikstadion i Munkesøen. Det vil vi gerne præsentere for jer. Borgmester, udvalgsformand og direktøren vil derfor gerne have et møde med jer omkring dette tirsdag den 20. maj på Kalundborg Rådhus.
9. maj 2025: Så er der nyt igen: Fra: boer@kalundborg.dk <boer@kalundborg.dk> Sendt: 9. maj 2025 09:15 Emne: Atletikbane i Munkesøen Kalundborg Kommune har modtaget rapport omkring projektet om at opgradere belægningen på atletikstadion i Munkesøen. Det vil vi gerne præsentere for jer. Borgmester, udvalgsformand og direktøren vil derfor gerne have et møde med jer omkring dette tirsdag den 20. maj på Kalundborg Rådhus.
0 Kommentarer 0 Delinger 112 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind