Jeg er ikke overrasket. Den fint markedsførte "den grønne trepartsaftale" kommer vidst ikke let fra start.....

Hvis den altså nogen sinde bliver gennemført, jeg tvivler...


https://www.dr.dk/nyheder/indland/steen-og-rie-er-klar-til-lade-deres-marker-blive-til-natur-saa-de-tog-til-moede-hos-kommunen-vi-fik
Jeg er ikke overrasket. Den fint markedsførte "den grønne trepartsaftale" kommer vidst ikke let fra start..... Hvis den altså nogen sinde bliver gennemført, jeg tvivler... https://www.dr.dk/nyheder/indland/steen-og-rie-er-klar-til-lade-deres-marker-blive-til-natur-saa-de-tog-til-moede-hos-kommunen-vi-fik
WWW.DR.DK
Steen og Rie er klar til at lade deres marker blive til natur, så de tog til møde hos kommunen: 'Vi fik at vide, at der ikke er nogle ordninger endnu, og at der ikke er nogen penge til det'
Manglen på klare planer og penge, der skal føre de store natur-ambitioner ud i livet, fører til frustration hos de lodsejere, der ellers gerne vil lægge jord til.
Sad
Like
5
0 Kommentarer 0 Delinger 366 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind