Sidder og arbejder på min pc og forsøger at lave ændringer i mit onlineliv vha. #danmarkskifter

Vivaldibrowser og Ecosia som søgemaskine er sat som standard, har forsøgt at rydde ud i mails på min gmail, Signal er installeret på både pc og mobil og mine fire unger har alle sammen installeret Oase på deres mobiler, som vi som familie kan skrive sammen i. Har oprettet en Proton-mail for nogle uger siden, men er ikke kommet i gang med at bruge den endnu.
Sidder og arbejder på min pc og forsøger at lave ændringer i mit onlineliv vha. #danmarkskifter Vivaldibrowser og Ecosia som søgemaskine er sat som standard, har forsøgt at rydde ud i mails på min gmail, Signal er installeret på både pc og mobil og mine fire unger har alle sammen installeret Oase på deres mobiler, som vi som familie kan skrive sammen i. Har oprettet en Proton-mail for nogle uger siden, men er ikke kommet i gang med at bruge den endnu.
Like
Love
Yay
13
11 Kommentarer 0 Delinger 518 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind