Det glæder mig at kunne fortælle, at vi begynder et nyt ”Tro, håb og aftensmad” kursus, der kører over 6 onsdage. Første gang den 11. feb. kl. 18.00 - 20.30.

Fire onsdage vil handle om lys. Skabelsens lys. Håbets lys. Fællesskabets lys og Bibelens lys. Og to gange vil vi sammen dykke ned i tekster fra Johannesevangeliet.

Det vil foregå i Nordvestkirken, Rentemestervej 109, og der er ingen forudsætninger for at deltage - man er velkommen uanset baggrund og evt. bekendelse! Eller hvis man bare er nysgerrig på dét med tro

Af hensyn til maden, må man meget gerne tilmelde sig Man kan bare skrive en privat besked til mig. Det er gratis at deltage.
Det glæder mig at kunne fortælle, at vi begynder et nyt ”Tro, håb og aftensmad” kursus, der kører over 6 onsdage. Første gang den 11. feb. kl. 18.00 - 20.30. Fire onsdage vil handle om lys. Skabelsens lys. Håbets lys. Fællesskabets lys og Bibelens lys. Og to gange vil vi sammen dykke ned i tekster fra Johannesevangeliet. Det vil foregå i Nordvestkirken, Rentemestervej 109, og der er ingen forudsætninger for at deltage - man er velkommen uanset baggrund og evt. bekendelse! Eller hvis man bare er nysgerrig på dét med tro 😊 Af hensyn til maden, må man meget gerne tilmelde sig 😊 Man kan bare skrive en privat besked til mig. Det er gratis at deltage.
Like
3
0 Comments 0 Shares 506 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In