Der er ingen grund til at gøre grin med "Tumpen".
Det klarer han udmærket selv.
( P.S. Det er vist også det eneste han kan.)
😄 Der er ingen grund til at gøre grin med "Tumpen". Det klarer han udmærket selv. ( P.S. Det er vist også det eneste han kan.)
Haha
Yay
7
0 Kommentarer 0 Delinger 270 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind