En enkelt stribe fra min tegneserie "Økuller" - kendt fra Basserne. Vildt at det er 20 år siden jeg tegnede den På min hjemmeside www.rasmusjulius.dk kan man se hvilke bøger der er udgivet i serien "Økuller".
En enkelt stribe fra min tegneserie "Økuller" - kendt fra Basserne. Vildt at det er 20 år siden jeg tegnede den 😅 På min hjemmeside www.rasmusjulius.dk kan man se hvilke bøger der er udgivet i serien "Økuller".
Haha
Like
9
0 Comments 0 Shares 485 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In