Jeg er rigtig glad for at bo i Skævinge, men et stort minus er, at det næsten er nødvendigt at være på Facebook for at deltage i lokalsamfundet. Faktisk var jeg slet ikke på Facebook, før jeg flyttede hertil i slutningen af 2019. Jeg ville gerne vende Facebook ryggen.

Jeg har foreslået en lille gruppe, jeg er med i, at vi skulle flytte os over på enten OASE eller denne platform, men fik ingen tilslutning. Hvad mon der skal til for, at Skævinge bliver et lokalsamfund, der går foran med at flytte foreningslivet over på en anden platform end Facebook?
Jeg er rigtig glad for at bo i Skævinge, men et stort minus er, at det næsten er nødvendigt at være på Facebook for at deltage i lokalsamfundet. Faktisk var jeg slet ikke på Facebook, før jeg flyttede hertil i slutningen af 2019. Jeg ville gerne vende Facebook ryggen. Jeg har foreslået en lille gruppe, jeg er med i, at vi skulle flytte os over på enten OASE eller denne platform, men fik ingen tilslutning. Hvad mon der skal til for, at Skævinge bliver et lokalsamfund, der går foran med at flytte foreningslivet over på en anden platform end Facebook?
2 Kommentarer 0 Delinger 143 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind