I aften (21. jan.) Kl 19:30 holder jeg foredrag om at tegne sig ud af en sorg og det at miste et barn, hos KFUM Vejle.

Tjek evt. min hjemmeside: www.rasmusjulius.dk hvor jeg ellers holde foredrag.
I aften (21. jan.) Kl 19:30 holder jeg foredrag om at tegne sig ud af en sorg og det at miste et barn, hos KFUM Vejle. Tjek evt. min hjemmeside: www.rasmusjulius.dk hvor jeg ellers holde foredrag.
Freelance tegner | Rasmus Julius | Danmark
alt om Rasmus Julius, hans arbejde, tegninger, bøger og lidt om ham selv.
Love
Like
Yay
8
0 Kommentarer 0 Delinger 490 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind