Jeg var nede i byens lys da nordlyset kom den 20. januar. Kunne ikke rigtigt se farverne og nåede først ud i mørket da det var ved at aftage. Hvis ikke det lige var dagen efter det kraftigste nordlys i årevis var det stadig en god aften at være lidt ude
Jeg var nede i byens lys da nordlyset kom den 20. januar. Kunne ikke rigtigt se farverne og nåede først ud i mørket da det var ved at aftage. Hvis ikke det lige var dagen efter det kraftigste nordlys i årevis var det stadig en god aften at være lidt ude
Like
Love
Yay
Wow
12
2 Kommentarer 0 Delinger 709 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind