Hej! Her er en meget fin sang. https://m.youtube.com/watch?v=GmHC0Yq5l8E&pp=ygUTY2Fyb2xhIGphZyBrYW4gaWtrZQ%3D%3D

Teksten er meget flot, fordi den minder os om, at der er så mange ting, vi kan være taknemmelige for - flere end duggens dråber om morgenen, eller stjernerne på himlen.
Hej! Her er en meget fin sang. https://m.youtube.com/watch?v=GmHC0Yq5l8E&pp=ygUTY2Fyb2xhIGphZyBrYW4gaWtrZQ%3D%3D Teksten er meget flot, fordi den minder os om, at der er så mange ting, vi kan være taknemmelige for - flere end duggens dråber om morgenen, eller stjernerne på himlen.
Love
1
1 Comments 0 Shares 508 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In