Nok en "politik" de fleste af os kan være enige i.
https://www.sn.dk/art6491811/rudersdal-kommune/nyhed/kommune-bakker-op-derfor-er-flaget-hejst/
Nok en "politik" de fleste af os kan være enige i. https://www.sn.dk/art6491811/rudersdal-kommune/nyhed/kommune-bakker-op-derfor-er-flaget-hejst/
WWW.SN.DK
Kommune bakker op - derfor er flaget hejst
Ballerup har gjort det, Gladsaxe har gjort det. Nu vajer flaget også foran rådhuset.
Like
Love
Yay
3
0 Comments 0 Shares 235 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In