Judith Hill "Walk this way" - Det her, er vel nok det fedeste cover af Aerosmiths klassiker jeg har hørt .. nogensinde.. Den er detundehylemig funky...

https://www.youtube.com/watch?v=OFddsP_-mqU&list=RDgpm7pOpp4iE&index=1
Judith Hill "Walk this way" - Det her, er vel nok det fedeste cover af Aerosmiths klassiker jeg har hørt .. nogensinde.. Den er detundehylemig funky... https://www.youtube.com/watch?v=OFddsP_-mqU&list=RDgpm7pOpp4iE&index=1
Like
Love
Yay
7
2 Comments 0 Shares 435 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In