Historie fortsat - GBU planteindsamlingstur i 1972 til Fiskenæsset distrikt. I løbet af sommeren besøgte vi et par kystlokaliteter, bl.a. Marraq, hvor amerikanerne (ja dem igen!) har haft base lige efter WW2. Det flød med rustent jern, lygtepæle og tønder over det hele. Det gør det stadig mange steder, fx Isortoq og Cape Century (på indlandsisen). Sidstnænte er den værste. Jeg synes at vi - kongeriget - skal forlange, at amerikanerne kommer og rydder op! Det skal de også gøre, hvis der oprettes nye baser - naturligvis!
Historie fortsat - GBU planteindsamlingstur i 1972 til Fiskenæsset distrikt. I løbet af sommeren besøgte vi et par kystlokaliteter, bl.a. Marraq, hvor amerikanerne (ja dem igen!) har haft base lige efter WW2. Det flød med rustent jern, lygtepæle og tønder over det hele. Det gør det stadig mange steder, fx Isortoq og Cape Century (på indlandsisen). Sidstnænte er den værste. Jeg synes at vi - kongeriget - skal forlange, at amerikanerne kommer og rydder op! Det skal de også gøre, hvis der oprettes nye baser - naturligvis!
Like
1
0 Comments 0 Shares 155 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In