Jeg støtter den internationale gruppe, der hedder Avaaz, jeg blev medlem for over 10 år siden, da var der ca. 5 mill medlemmer nu er vi over 70 mill og de har i årenes løb lagt pres på både virksomheder og regeringer, som en form for lobbyisme.
Jeg støtter den internationale gruppe, der hedder Avaaz, jeg blev medlem for over 10 år siden, da var der ca. 5 mill medlemmer nu er vi over 70 mill og de har i årenes løb lagt pres på både virksomheder og regeringer, som en form for lobbyisme.
Like
Yay
3
1 Kommentarer 0 Delinger 364 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind