Undskyld jeeeg kunne ikke lade vær. Vi skal alle godt ind julen og jeg håber i for den fedeste jul og godt nytår.

(Redigeret) Rigtig sang men videoen er nogle andre.
Underholdende er det?
Jeg prøver.

Det her er også fra need for Speed underground 2.

Rigtig fed og hyggeligt mandag herfra. Det er en engelsk sang.

Men den banger. Når jeg endelig kan finde dem igen. Fra en non Spotify bruger.
I'm sorry now you Wish you was me. Hehe.











https://youtu.be/RMYzTYYl4h4?si=vvf6b4m5_FSt5tUt
Undskyld jeeeg kunne ikke lade vær. Vi skal alle godt ind julen og jeg håber i for den fedeste jul og godt nytår. (Redigeret) Rigtig sang men videoen er nogle andre. Underholdende er det? Jeg prøver.😅🤘☺️💪👍 Det her er også fra need for Speed underground 2. Rigtig fed og hyggeligt mandag herfra. Det er en engelsk sang. 🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰😂☺️☺️☺️☺️🤘💪👍😁 Men den banger. Når jeg endelig kan finde dem igen. Fra en non Spotify bruger.🇩🇰😂😂😂☺️🤘💪👍 I'm sorry now you Wish you was me. Hehe. https://youtu.be/RMYzTYYl4h4?si=vvf6b4m5_FSt5tUt
0 Kommentarer 0 Delinger 297 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind