Det er heldigvis blevet meget bedre med industrien, så nu mangler vi bare landbruget
Det er heldigvis blevet meget bedre med industrien, så nu mangler vi bare landbruget 😉
0 Kommentarer 0 Delinger 169 Visninger 2

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind