Det er heldigvis blevet meget bedre med industrien, så nu mangler vi bare landbruget
Det er heldigvis blevet meget bedre med industrien, så nu mangler vi bare landbruget 😉
0 Kommentarer
0 Delinger
169 Visninger
2