Endelig har jeg fået ryddet op i værkstedet. Og en lille klat maling på væggene, er der også blevet tid til.
Desuden har jeg også "fjernet" værkstedets største øjebæ - Den grimme port

Så nu er jeg klar til at svine det hele til igen.
Jeg skal til at lave et stort spise / plankebord.

Det er første gang at jeg skal lave så stort projekt - og jeg glæder mig
Endelig har jeg fået ryddet op i værkstedet. Og en lille klat maling på væggene, er der også blevet tid til. Desuden har jeg også "fjernet" værkstedets største øjebæ - Den grimme port 😃 Så nu er jeg klar til at svine det hele til igen. Jeg skal til at lave et stort spise / plankebord. Det er første gang at jeg skal lave så stort projekt - og jeg glæder mig 😁
Yay
1
0 Comments 0 Shares 169 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In