Nogle af her som har Unilever aktier?
Så vidt jeg har forstået vil man nu nu se 9 : 8 aktie split ved unilever aktier og får 1 aktie i Magnum Ice Cream Company for hver 5 Unilever man har
Nogle af her som har Unilever aktier? Så vidt jeg har forstået vil man nu nu se 9 : 8 aktie split ved unilever aktier og får 1 aktie i Magnum Ice Cream Company for hver 5 Unilever man har
0 Comments 0 Shares 209 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In