Jeg savner lidt de gode gamle dage, hvor ekspedienten i dagligvarebutikken sagde: "Goddag, hvad skal det være".
Jeg har en forestilling om, at det giver mere ro og eftertænksomhed, når man handler ind.

https://www.dr.dk/nyheder/indland/butik-saetter-hakket-oksekoed-bag-laas-og-slaa-der-blev-stjaalet-meget-af-det
Jeg savner lidt de gode gamle dage, hvor ekspedienten i dagligvarebutikken sagde: "Goddag, hvad skal det være". Jeg har en forestilling om, at det giver mere ro og eftertænksomhed, når man handler ind. https://www.dr.dk/nyheder/indland/butik-saetter-hakket-oksekoed-bag-laas-og-slaa-der-blev-stjaalet-meget-af-det
WWW.DR.DK
Butik sætter hakket oksekød bag lås og slå: 'Der blev stjålet meget af det'
Nu skal du spørge en medarbejder om hjælp, hvis du vil smide en hakket oksekød i indkøbskurven.
Like
1
0 Comments 0 Shares 312 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In