De konservative vandt stort ved valget i Ringsted. 10 ud af 21 medlemmer er konservative. Så må vi jo regne med at de holder hvad de lovede!

Liv i vores landsbyer
Vi ønsker, at kommunen i endnu højere grad bakker op om vores lokalsamfund og ønsker derfor at afsætte en årlig driftspulje til de 10 lokalråd til at dække de faste driftsudgifter til generalforsamlinger, hjemmesider og bankkonti.

Det glæder vi os til!

De konservative vandt stort ved valget i Ringsted. 10 ud af 21 medlemmer er konservative. Så må vi jo regne med at de holder hvad de lovede! Liv i vores landsbyer Vi ønsker, at kommunen i endnu højere grad bakker op om vores lokalsamfund og ønsker derfor at afsætte en årlig driftspulje til de 10 lokalråd til at dække de faste driftsudgifter til generalforsamlinger, hjemmesider og bankkonti. Det glæder vi os til!
0 Kommentarer 0 Delinger 143 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind