Det er sgu en af de store der takker af og går på pension David Coverdale (Whitesnake).
Jeg var så heldig at nå at se dem på Train i Århus for en del år siden, sikke en fed koncert. Jeg fik hvad jeg kom efter og lidt til. inkl. mit yndlings nummer med Whitesnake "Guilty of love".

Det er skam os der takker for musikken David.. Nyd dit otium, det er dig vel undt.

Fare thee well.

https://www.youtube.com/watch?v=GNTRgkd4gB0
Det er sgu en af de store der takker af og går på pension David Coverdale (Whitesnake). Jeg var så heldig at nå at se dem på Train i Århus for en del år siden, sikke en fed koncert. Jeg fik hvad jeg kom efter og lidt til. inkl. mit yndlings nummer med Whitesnake "Guilty of love". Det er skam os der takker for musikken David.. Nyd dit otium, det er dig vel undt. Fare thee well. https://www.youtube.com/watch?v=GNTRgkd4gB0
Like
1
0 Kommentarer 0 Delinger 336 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind