https://youtu.be/KnlrlbYVYiM?si=G-QwcJXo-PI6baep
OOOOOH! - jeg har en svaghed for brassbands. Der er bare instant fest uden diverse højttalersystemer og lydprøver. Dem her hedder Meute og kommer fra Hamborg
https://youtu.be/KnlrlbYVYiM?si=G-QwcJXo-PI6baep OOOOOH! - jeg har en svaghed for brassbands. Der er bare instant fest uden diverse højttalersystemer og lydprøver. Dem her hedder Meute og kommer fra Hamborg
Like
1
0 Kommentarer 0 Delinger 313 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind